/Files/images/1 психолог.jpg

Кізенок Діана Володимирівна
Практичний психолог

Спеціаліст І категорії
Стаж роботи 10 років

Графік онлайн - консультацій:
За попереднім записом за телефоном:095-329-98-23

Понеділок: 14.00 - 16.00

Четвер: 14.00 - 16.00


Як жити і навчатися в умовах війни:

Як навчатися в умовах війни

Проєкт психологічної підтримки "Поруч"

Інформаційні ресурси щодо психологічної допомоги під час війни

Сирена – моя помічниця. Що таке сигнал повітряної тривоги та як поводитися.

Національна гаряча лінія для дітей та молоді

/Files/images/Підтримка дитини при евакуації.JPG

/Files/images/Як швидко заспокоїтися.jpg

/Files/images/Ознаки психологічної травми.JPG

/Files/images/рюкзак.jpg

Мінна безпека

"Безпечні канікули" мультфільм для дітей

Навчаємось мінній безпеці: пес Патрон про касетні боєприпаси

Навчаємось мінній безпеці: фугасна протипіхотна міна

Навчаємось мінній безпеці: про протитанкову гранату до РПГ


Трансформуємо освіту


Основною метою діяльності психологічної служби є:

- супровід учасників навчально-виховного процесу під час адаптації до нових реалій життя в умовах воєнного стану.

- допомога учасникам освітнього процесу у створенні сприятливих умов для підвищення рівня навчальної мотивації як визначального фактору організації діяльності учнів школи в умовах соціалізації.

- психологічний супровід учнів в умовах перехідного періоду до навчання у Нової української школі. Виявлення найбільш актуальних аспектів проблем адаптації учнів до навчання та створення системи спільної роботи педагогічного колективу і батьків для подолання шкільної дезадаптації.

- подальша реалізація програми «Спільнота» в рамках проєкту закладу освіти «Школа сучасних батьків», якій спрямований на покращення якості взаємодії батьків та педагогів для становлення учня як особистості.

Основні завдання практичного психолога:

- Допомогти дітям адекватно сприймати себе і навколишнє середовище.

- Профілактика будь-якої залежності, в тому числі комп’ютерної.

- Допомогти класним керівникам розробити систему стосунків у класних колективах та систему адекватного спілкування учнів з оточуючими.

- Формувати позитивне ставлення учнів до закладу загальної середньої освіти, стимулювати їх пізнавальну активність.

- Супровід старшокласників в умовах профільної освіти.

- Профілактика та корекція професійного вигорання

- Психологічне забезпечення та супровід дітей з інклюзивного навчання, консультативна та просвітницька робота з їх батьками.

- Профілактика та корекція цькування.

- Особливу увагу приділяти просвітницькому напрямку роботи, особливо в умовах дистанційного навчання.

- Запобігання та протидія домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні.

- Посилення профілактичної роботи з подолання правопорушень, злочинності серед неповнолітніх.

- Здійснення профілактичної роботи із запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії.

- Тісна співпраця з батьками.

Очікувані результати:

Продовження процесу реалізації концепції «Безпечна та дружня до дитини школа»; залучити ще більш учасників освітнього процесу школи до психологічної просвіти.

- Очікування полягає у тісній та ефективній співпраці психологічної служби, педагогічного колективу та батьків для сприятливого перебігу соціально-психологічної адаптації учнів.

- Підвищення рівня мотивації учнів до умов навчання.

- Поліпшення мікроклімату у класних колективах.

- Орієнтація роботи вчителів на особистісний підхід у роботі із дітьми «групи ризику».

- Подальша активізація батьків в участі шкільного життя.

Напрямки роботи практичного психолога школи

- Надання психологічної пітримки, рекомендацій учасникам навчально-виховного процесу щодо стабілізації власного емоційного стану в умовах военного часу.

- Організація та проведення моніторингових досліджень (адаптація 1-х, 5-х, 10-го класів до нових умов навчання)

- Професійна просвіта та професійний вибір учнів 4-11-х класів. Тісна співпраця з батьками в цьому напрямку.

- Корекція розвитку розумового, емоційного та соціального інтелекту (корекційно-розвивальні заняття з застосуванням арт-методів з учнями 2-10 класів).

- Корекційно-розвивальні заняття щодо підвищення рівня навчальної мотивації учнів за програмою «Шлях до успішного навчання».

- Тренінгові заняття з учнями із застосуванням арт-методів.

- Профілактика конфліктних взаємовідносин (корекційно-розвивальні тренінги з учнями 5-9-х класів з гуртування колективу за програмою «Розвиток згуртованості колективу класу»).

- Профілактика та корекція стресів (стосується всіх учасників освітнього процесу школи).

- Робота з учнями з особливими потребами в навчанні (індивідуальні заняття з дітьми за програмою «Корекція розвитку» та їх батьками за програмою «Психологічний супровід інклюзивної освіти».

- Систематична психологічна просвіта учасників освітнього процесу школи на пед нарадах, батьківських зборах, виховних годинах.

- Систематична просвіта вчителів та батьків через соціальні мережі за темою «Вікові особливості дітей та деякі правила спілкування з ними».

- Надання рекомендацій батькам та вчителям щодо розвитку розумового та емоційного інтелекту в умовах соціалізації; як не травмувати психіку дитини в умовах дистанційного та змішаного навчання.

- Підвищення психологічної компетентності членів педагогічного колективу та сприяння їх емоційно-позитивному почуттю: організація та проведення тренінгів, виступи на нарадах, консультування.

- Діагностичний напрямок за потребою.

- Виконання роботи за запитами адміністрації та вчителів школи.

- Запровадження на сайті закладу освіти сторінки «Кабінет психолога» та онлайн-консультування.

Кiлькiсть переглядiв: 529

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.