Кізенок Діана Володимирівна
Практичний психолог
Спеціаліст І категорії
Стаж роботи 10 років
Графік онлайн - консультацій:
За попереднім записом за телефоном:095-329-98-23
Понеділок: 14.00 - 16.00
Четвер: 14.00 - 16.00
Як жити і навчатися в умовах війни:
Як навчатися в умовах війни
Проєкт психологічної підтримки "Поруч"
Інформаційні ресурси щодо психологічної допомоги під час війни
Сирена – моя помічниця. Що таке сигнал повітряної тривоги та як поводитися.
Національна гаряча лінія для дітей та молоді
Мінна безпека
"Безпечні канікули" мультфільм для дітей
Навчаємось мінній безпеці: пес Патрон про касетні боєприпаси
Навчаємось мінній безпеці: фугасна протипіхотна міна
Навчаємось мінній безпеці: про протитанкову гранату до РПГ
Трансформуємо освіту
Основною метою діяльності психологічної служби є:
- супровід учасників навчально-виховного процесу під час адаптації до нових реалій життя в умовах воєнного стану.
- допомога учасникам освітнього процесу у створенні сприятливих умов для підвищення рівня навчальної мотивації як визначального фактору організації діяльності учнів школи в умовах соціалізації.
- психологічний супровід учнів в умовах перехідного періоду до навчання у Нової української школі. Виявлення найбільш актуальних аспектів проблем адаптації учнів до навчання та створення системи спільної роботи педагогічного колективу і батьків для подолання шкільної дезадаптації.
- подальша реалізація програми «Спільнота» в рамках проєкту закладу освіти «Школа сучасних батьків», якій спрямований на покращення якості взаємодії батьків та педагогів для становлення учня як особистості.
Основні завдання практичного психолога:
- Допомогти дітям адекватно сприймати себе і навколишнє середовище.
- Профілактика будь-якої залежності, в тому числі комп’ютерної.
- Допомогти класним керівникам розробити систему стосунків у класних колективах та систему адекватного спілкування учнів з оточуючими.
- Формувати позитивне ставлення учнів до закладу загальної середньої освіти, стимулювати їх пізнавальну активність.
- Супровід старшокласників в умовах профільної освіти.
- Профілактика та корекція професійного вигорання
- Психологічне забезпечення та супровід дітей з інклюзивного навчання, консультативна та просвітницька робота з їх батьками.
- Профілактика та корекція цькування.
- Особливу увагу приділяти просвітницькому напрямку роботи, особливо в умовах дистанційного навчання.
- Запобігання та протидія домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні.
- Посилення профілактичної роботи з подолання правопорушень, злочинності серед неповнолітніх.
- Здійснення профілактичної роботи із запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії.
- Тісна співпраця з батьками.
Очікувані результати:
Продовження процесу реалізації концепції «Безпечна та дружня до дитини школа»; залучити ще більш учасників освітнього процесу школи до психологічної просвіти.
- Очікування полягає у тісній та ефективній співпраці психологічної служби, педагогічного колективу та батьків для сприятливого перебігу соціально-психологічної адаптації учнів.
- Підвищення рівня мотивації учнів до умов навчання.
- Поліпшення мікроклімату у класних колективах.
- Орієнтація роботи вчителів на особистісний підхід у роботі із дітьми «групи ризику».
- Подальша активізація батьків в участі шкільного життя.
Напрямки роботи практичного психолога школи
- Надання психологічної пітримки, рекомендацій учасникам навчально-виховного процесу щодо стабілізації власного емоційного стану в умовах военного часу.
- Організація та проведення моніторингових досліджень (адаптація 1-х, 5-х, 10-го класів до нових умов навчання)
- Професійна просвіта та професійний вибір учнів 4-11-х класів. Тісна співпраця з батьками в цьому напрямку.
- Корекція розвитку розумового, емоційного та соціального інтелекту (корекційно-розвивальні заняття з застосуванням арт-методів з учнями 2-10 класів).
- Корекційно-розвивальні заняття щодо підвищення рівня навчальної мотивації учнів за програмою «Шлях до успішного навчання».
- Тренінгові заняття з учнями із застосуванням арт-методів.
- Профілактика конфліктних взаємовідносин (корекційно-розвивальні тренінги з учнями 5-9-х класів з гуртування колективу за програмою «Розвиток згуртованості колективу класу»).
- Профілактика та корекція стресів (стосується всіх учасників освітнього процесу школи).
- Робота з учнями з особливими потребами в навчанні (індивідуальні заняття з дітьми за програмою «Корекція розвитку» та їх батьками за програмою «Психологічний супровід інклюзивної освіти».
- Систематична психологічна просвіта учасників освітнього процесу школи на пед нарадах, батьківських зборах, виховних годинах.
- Систематична просвіта вчителів та батьків через соціальні мережі за темою «Вікові особливості дітей та деякі правила спілкування з ними».
- Надання рекомендацій батькам та вчителям щодо розвитку розумового та емоційного інтелекту в умовах соціалізації; як не травмувати психіку дитини в умовах дистанційного та змішаного навчання.
- Підвищення психологічної компетентності членів педагогічного колективу та сприяння їх емоційно-позитивному почуттю: організація та проведення тренінгів, виступи на нарадах, консультування.
- Діагностичний напрямок за потребою.
- Виконання роботи за запитами адміністрації та вчителів школи.
- Запровадження на сайті закладу освіти сторінки «Кабінет психолога» та онлайн-консультування.
Коментарi