Кізенок Діана Володимирівна
Практичний психолог
Спеціаліст І категорії
Стаж роботи 11 років
Професійне кредо: «Масштаб вашої особистості визначається величиною проблеми, яка здатна вас вивести з себе». Зігмунд Фрейд
Графік онлайн - консультацій:
За попереднім записом за телефоном:095-329-98-23
Понеділок: 14.00 - 16.00
Четвер: 14.00 - 16.00
Як жити і навчатися в умовах війни:
Правила безпеки під час війни. Інформація для підлітків.
Як навчатися в умовах війни
Проєкт психологічної підтримки "Поруч"
Інформаційні ресурси щодо психологічної допомоги під час війни
Сирена – моя помічниця. Що таке сигнал повітряної тривоги та як поводитися.
Національна гаряча лінія для дітей та молоді
Мінна безпека
"Безпечні канікули" мультфільм для дітей
Навчаємось мінній безпеці: пес Патрон про касетні боєприпаси
Навчаємось мінній безпеці: фугасна протипіхотна міна
Навчаємось мінній безпеці: про протитанкову гранату до РПГ
Основною метою діяльності психологічної служби є:
- Підтримка психологічного здоров'я учасників освітнього процесу в умовах сьогодення.
- Супровід учасників навчально-виховного процесу під час адаптації до нових реалій життя в умовах воєнного стану.
- Допомога учасникам освітнього процесу у створенні сприятливих умов для підвищення рівня навчальної мотивації як визначального фактору організації діяльності учнів школи в умовах соціалізації.
- Психологічний супровід учнів в умовах перехідного періоду до навчання у Нової української школі. Виявлення найбільш актуальних аспектів проблем адаптації учнів до навчання та створення системи спільної роботи педагогічного колективу і батьків для подолання шкільної дезадаптації.
- Подальша реалізація програми «Спільнота» в рамках проєкту закладу освіти «Школа сучасних батьків», якій спрямований на покращення якості взаємодії батьків та педагогів для становлення учня як особистості.
Основні завдання практичного психолога:
- Підтримка, регулювання і формування здорового соціально-психологічного клімату в учнівських та педагогічних колективах в закладі вцілому;
- формування навичок безпечної, відповідальної, толерантної поведінки задля зниження ступеня агресивності, подолання випадків насильства;
- профілактика суїцидальних тенденцій серед учнівської молоді;
- профілактика торгівлі людьми в умовах воєнної агресії; ;
- забезпечення та психологічний супровід підготовки учнів до професійного самовизначення;
- підвищення стресостійкості учасників навчально- виховного процесу;
- надання психологічної допомоги учням, які постраждали від війни та батьки яких знаходяться в зоні бойових дій.
- формування знань, вмінь та навичок самодопомоги, самопідтримки у складних життєвих ситуаціях.
- розвиток емоційного інтелекту;
- профілактика конфліктної поведінки учнів;
- психологічна підтримка обдарованих дітей;
- супровід учнів та педагогів 1-4кл
- супровід дітей з особливими освітніми потребами;
- робота щодо подолання негативних проявів в поведінці учнів, схильних до девіантних, делінквентних проявів;
- підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу.
Очікувані результати:
- Нормалізація психоемоційного стану, подолання негативних станів.
- Підвищення стресостійкості та опірності до складних життєвих .ситуацій всіх учасників навчально- виховного процесу.
- Корекція негативних проявів в поведінці учнів.
- Підвищення рівня мотивації школярів до умов навчання.
- Поліпшення мікроклімату у класних колективах.
- Зменшення кількості насильницьких проявів
- Підвищення рівня культури соціально-психологічної взаємодії.
Напрямки роботи практичного психолога школи
- Надання психологічної підтримки, рекомендацій учасникам навчально-виховного процесу щодо стабілізації власного емоційного стану в умовах військового часу.
- Організація та проведення моніторингових досліджень (адаптація 1-х, 5-х, 10-го класів до нових умов навчання)
- Професійна просвіта та професійний вибір учнів 4-11-х класів. Тісна співпраця з батьками в цьому напрямку.
- Корекція розвитку розумового, емоційного та соціального інтелекту (корекційно-розвивальні заняття з застосуванням арт-методів з учнями 2-10 класів).
- Корекційно-розвивальні заняття щодо підвищення рівня навчальної мотивації учнів за програмою «Шлях до успішного навчання».
- Тренінгові заняття з учнями із застосуванням арт-методів.
- Профілактика конфліктних взаємовідносин (корекційно-розвивальні тренінги з учнями 5-9-х класів з гуртування колективу за програмою «Розвиток згуртованості колективу класу»).
- Профілактика та корекція стресів (стосується всіх учасників освітнього процесу школи).
- Робота з учнями з особливими потребами в навчанні (індивідуальні заняття з дітьми за програмою «Корекція розвитку» та їх батьками за програмою «Психологічний супровід інклюзивної освіти».
- Систематична психологічна просвіта учасників освітнього процесу школи на пед нарадах, батьківських зборах, виховних годинах.
- Систематична просвіта вчителів та батьків через соціальні мережі за темою «Вікові особливості дітей та деякі правила спілкування з ними».
- Надання рекомендацій батькам та вчителям щодо розвитку розумового та емоційного інтелекту в умовах соціалізації; як не травмувати психіку дитини в умовах дистанційного та змішаного навчання.
- Підвищення психологічної компетентності членів педагогічного колективу та сприяння їх емоційно-позитивному почуттю: організація та проведення тренінгів, виступи на нарадах, консультування.
- Діагностичний напрямок за потребою.
- Виконання роботи за запитами адміністрації та вчителів школи.
- Запровадження на сайті закладу освіти сторінки «Кабінет психолога» та онлайн-консультування.
Коментарi