Лист МОН України від 20.08.2019 № 1/9-525 "Щодо організації форм здобуття загальної середьої освіти"

Положення про інституційну та дуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України 23 квітня 2019 року № 536 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 лютого 2021 року № 160), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19 квітня 2021 року за № 529/36151

Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України 12 січня 2016 року № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2019 року № 955), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 серпня 2019 року за № 852/33823

Відповідно до рішення педагогічної ради від 31.08.2023 № 16 у 2023/2024 навчальному році у ХЛ № 147 вправаджуються наступні форми здобуття загальної середньої освіти (станом на 01.09.2023):

- інституційна форма навчання очна (денна);

- індивідуальна форма здобуття загальної середньої освіти (екстернат, сімейна (домашня), педагогічний патронаж).


1 січня 2022 року набрали чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання:

«Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами» від 21 липня 2021 р. № 765;

«Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» від 15 вересня 2021 р. №957.

Лист МОН України від 31.08.2023 № 1/13094-23 “Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році"

Відповідно до запитів батьків упроваджується інклюзивне навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 641

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.