Методична тема району «Мотивація як визначальний фактор освітньої діяльності учнів та вихованців в умовах соціалізації».
Методична тема школи «Забезпечення якості освіти в умовах правового режиму воєнного стану».
Педагогічний колектив ліцею упродовж 2023/2024 н.р. працює над впровадженням методичної теми «Забезпечення якості освіти в умовах правового режиму воєнного стану».
Мета: створення психолого-педагогічних умов для формування мотиваційного компоненту успішного навчання та соціалізації учнів.
Завдання:
- визначення дієвих факторів формування сучасної навчальної мотивації в учнів різного віку;
- формування мотиваційного компоненту соціалізації на успішність навчальної діяльності учнів в умовах компетентнісної освіти;
- організація взаємодії педагога та учня на засадах педагогіки партнерства як умови успішної соціалізації особистості;
- опанування та застосування педагогами в освітній процес методів та прийомів мотиваційного компоненту соціалізації особистості учнів;
- забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів з метою підтримки позитивного ставлення до навчання, пізнавального інтересу, потреби в здобутті знань, умінь і навичок.
Шляхи реалізації:
- здійснення теоретичного аналізу проблеми мотивації та соціалізації учнів;
- розкриття місця мотивації та соціалізації в умовах впровадження Нової української школи;
- визначення та врахування в освітньому процесі пріоритетних зацікавленостей та інтересів учнів;
- впровадження сучасних технологій, методів та прийомів навчання і виховання , що впливають на мотиваційну сферу школярів;
- створення умов до підвищення професійної компетентності та реалізації творчого потенціалу педагогів;
- поширення за межами школи кращого досвіду з даної теми, створеного у колективі.
Очікувані результати:
- підвищення якості освіти шляхом підвищення рівня позитивної мотивації до навчання як складової успішної соціалізації учнів;
- підвищення професійної мобільності педагогів, розвитку та саморозвитку учнів;
- підвищення позитивного соціально-психологічного мікроклімату в школі.
Коментарi