Прийом до школи здійснюється на підставі:

- особистої заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
- свідоцтва про народження;
- медичної довідки;
- документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до 1 класу)



Наказ МОН України від 16.04.2018 № 367 "Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти"


За допомогою «Портал електронних сервісів міста Харкова» батьки мають змогу самостійно отримати довідку про реєстрацію місця проживання особи та довідку про склад сім'ї.

Алгоритм для батьків як отримати довідки про реєстрацію місця проживання особи та довідку про склад сім'ї.

Кiлькiсть переглядiв: 893

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.