Шановні батьки майбутніх першокласників!

На сайті «Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти» (https://school.isuo.org), Ви маєте можливість подати заяву на вступ дитини до 1-го класу школи. Для цього необхідно зареєструватись на сайті, обрати ХЗОШ № 147, створити заявку та підтвердити її документами у закладі освіти (переглянути Інструкцію для батьків за посиланням)

Школа має доступ до перегляду та обробки заяв. Зазначаємо, що електронна реєстрація до закладу загальної середньої освіти не встановлює черговість зарахування, а електронна заявка не є підставою для зарахування дитини до закладу загальної середньої освіти. Для зарахування необхідно подати оригінали документів.

Інформація для батьків майбутніх першокласників 2023/2024 н. р. про особливості прийому у 2023 році

Відповідно до п. 2.3 наказу ДО ХМР від 28.12.2022 № 230 "Про підсумки обліку дітей шкільного віку та учнів та визначення дати початку приймання заяв батьків до 1х класів у 2023 році" з 03.04.2023 починається приймання заяв до 1-х класів ХЗОШ № 147 на 2023/2024 навчальний рік.

Прийом документів для зарахування дітей до 1 класу на 2023/2024 н. р. здійснюється відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти i науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р. за № 64/32016.

Ви можете подати заяву та документи у три способи:

· під час особистого прийому (рекомендовано, якщо Ви перебуваєте в м. Харкові і/або маєте можливість приїхати до школи).

· надіслати сканкопії чи фотокопії заяви та документів на електронну скриньку sc147dzr@ukr.net (якщо тимчасово перебуваєте віддалено від м. Харкова і не можете прийти особисто).

· На сайті «Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти»

Прийом громадян з питань зарахування до 1-х класів з 03 квітня 2023 року по 31 травня 2023 року та з 16.06.2023 року по 30.08.2023 року (на вільні місця) здійснюється за попереднім записом по телефону (057) 725-85-48.

Документи, які необхідні для зарахування:

Заява про зарахування за визначеним зразком, написана власноруч. Це допоможе зекономити час при поданні документів (зразок заяви за посиланням ).

· паспорт заявника (інший документ, що засвідчує особу)

· свідоцтво про народження дитини та його копія (оригінал пред’являється, копія залишається в школі)

· медична довідка за формою № 086-1/о (оригінал для зарахування) та форма № 063/о “Карта профілактичних щеплень”

· документ, що підтверджує право на першочергове зарахування (оригінал для пред’явлення і копія для зарахування)

Право першочергового зарахування мають діти:

· мешканці мікрорайону, місце проживання яких на території обслуговування школи підтверджене;

· внутрішньо переміщені особи, місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене;

· які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами учнів ХЗОШ № 147;

· які є дітьми працівників ХЗОШ № 147.

Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається один з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву) (Постанова Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Порядок ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів» із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 806 від 19.09.2018 та № 681 від 17.07.2019

· паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;

· довідка про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207;

· довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб”

· документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);

· рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;

· документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (що для цілей цього Порядку підтверджує місце проживання за умови його реєстрації відповідно до статті 158 Житлового кодексу Української РСР або нотаріального посвідчення відповідно до законодавства) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;

· довідка про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207);

· акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”;

· інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.

Кiлькiсть переглядiв: 130

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.