/Files/images/b07bd092086707790b6c23b96816e87e.png

Виховний процес у школі здійснюється спираючись на державну політику в галузі освіти і виховання, ідейне багатство українського народу, його моральні, національні цінності, досягнення вітчизняної і світової педагогіки. Мета виховної роботи: формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу. Планування виховної роботи здійснюється з урахування нормативного документа «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ».

Результативність виховної роботи забезпечується методичним супроводженням підвищення науково методичного рівня класних керівників, проведенням цілеспрямованої роботи з лідерами учнівських колективів. Проводиться навчання класних керівників, вчителів школи сучасним технологіям виховної роботи, особистісно – орієнтованої методики.

Робота методичного об’єднання класних керівників направлена на виконання наступних завдань:

поглиблена методологічно-теоретична підготовка вчителів; поглиблене оволодіння інструктивно-нормативними документами:

діагностика труднощів у виховній роботі;

удосконалення методичної, експериментально – дослідницької підготовленості колективу;

впровадження в практику школи ППД і рекомендації науки;

удосконалення методичного забезпечення виховного процесу тощо

Сучасний зміст виховання в школі — це науково обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе.

Виховання здійснюється для ідентифікації вихованця із загально визначеними цінностями і якостями:

ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

ціннісне ставлення до людей;

ціннісне ставлення до мистецтва;

ціннісне ставлення до праці,до природи;

ціннісного ставлення до себе;

ціннісне ставлення до свого фізичного «Я», психічного «Я»;

ціннісне ставлення до свого соціального Я».

/Files/images/4986_big.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 942

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.