Виховний процес у школі здійснюється спираючись на державну політику в галузі освіти і виховання, ідейне багатство українського народу, його моральні, національні цінності, досягнення вітчизняної і світової педагогіки. Мета виховної роботи: формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу. Планування виховної роботи здійснюється з урахування нормативного документа «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ».
Результативність виховної роботи забезпечується методичним супроводженням підвищення науково методичного рівня класних керівників, проведенням цілеспрямованої роботи з лідерами учнівських колективів. Проводиться навчання класних керівників, вчителів школи сучасним технологіям виховної роботи, особистісно – орієнтованої методики.
Робота методичного об’єднання класних керівників направлена на виконання наступних завдань:
поглиблена методологічно-теоретична підготовка вчителів; поглиблене оволодіння інструктивно-нормативними документами:
діагностика труднощів у виховній роботі;
удосконалення методичної, експериментально – дослідницької підготовленості колективу;
впровадження в практику школи ППД і рекомендації науки;
удосконалення методичного забезпечення виховного процесу тощо
Сучасний зміст виховання в школі — це науково обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе.
Виховання здійснюється для ідентифікації вихованця із загально визначеними цінностями і якостями:
ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
ціннісне ставлення до людей;
ціннісне ставлення до мистецтва;
ціннісне ставлення до праці,до природи;
ціннісного ставлення до себе;
ціннісне ставлення до свого фізичного «Я», психічного «Я»;
ціннісне ставлення до свого соціального Я».
Коментарi